Monday 4 June 2012

The Li Bloodline part III

Firman Allah Taala: Sesungguhnya orang-orang yang diambil nyawanya oleh malaikat semasa mereka sedang menganiaya diri sendiri (kerana enggan berhijrah untuk membela agama dan rela diri ditindas atau dizalimi), mereka ditanya oleh malaikat dengan berkata: 'Apakah yang kamu telah lakukan mengenai agama kamu?' Mereka menjawab: 'Kami dahulu adalah orang-orang yang tertindas di bumi". Malaikat bertanya lagi: 'Tidakkah bumi Allah itu luas, yang membolehkan kamu berhijrah dengan bebas padanya?' Maka orang-orang yang sedemikian itu keadaannya, tempat akhir mereka ialah neraka jahanam, dan neraka jahanam itu adalah seburuk-buruk tempat kembali’. (QS An Nisa: verse 97)




Apakah kepentingan kongsi gelap dalam masyarakat China? Apakah agenda British untuk melaga-lagakan dua kongsi gelap terbesar di Perak, Ghee Hin dan Hai San untuk mencetuskan kekacauan lantas membuka peluang British bertapak di Perak seterusnya di Tanah MALAYu?

Perancangan Illuminati-Freemason semakin mudah dengan bantuan anjing-anjing mereka dari kalangan Chinese Illuminist. Trend menubuhkan dan menyertai 'secret societies' telah merebak ke masyarakat Cina. The Hidden Hand telah lama memerhatikan bangsa Cina yang berpecah-pecah ini sebelum disatukan oleh maharaja-maharaja Cina yang agung. Mereka bangsa rajin, bijak, licik dalam mencari harta kekayaan dan mempunyai jumlah yang ramai.

Dewa nombor 1 mereka adalah wang. Dan dewa inilah yang dapat dijadikan umpan berguna untuk memperhambakan bangsa Cina bagi kerja-kerja kotor 'The AntiChrist' bagi menghapuskan Islam di Asia Tenggara. Perancangan semakin sempurna. Sebuah negara kecil telah berjaya ditubuhkan. Pangkalan kesayangan Israel semakin hari semakin hebat. Semuanya hasil susah payah kongsi-kongsi gelap Cina terdahulu.


Chinese Secret Societies





Divide and Rule

Ketika pengaruh Islam semakin lama semakin subur di Asia Tenggara,para Mufti Iblis Illuminati semakin risau dengan perkembangan ini. Pada zaman dahulu ketika masyarakat Eropah masih tidak mengetahui tentang dunia Nusantara kecuali dari manuskrip-manuskrip purba di Perpustakaan Diraja Iskandariah (Alexandria Library), terdapat banyak mitos tentang DUNIA sebelah sini.

Namun dajjal telah lama tahu tentang Dunia MALAYu ini dan ke mana keturunan Rasullullah Salla‘Allahu Alayhi was Sallam memulakan kehidupan baru mereka. Melalui perjumpaan-perjumpaan rahsia para penyembah Iblis, dajjal The AntiChrist telah memaklumkan kepada raja-raja Eropah (kerabat diraja Eropah sememangnya diketahui taksub dengan kelompok-kelompok rahsia dan amalan sihir) di dalam 'inner circle' supaya cepat-cepat membiayai ekspedisi-ekspedisi ke Timur.

Tujuannya ialah UNTUK MENCARI SIAPAKAH YANG MENGISLAMKAN PARAMESWARA DAN RAJA-RAJA MALAYu PURBA DINUSANTARA. Raja-raja Eropah pun bertungkus-lumus memajukan teknologi perkapalan mereka dan merekrut ramai anak kapal. Tetapi yang paling tersohor ialah usaha Raja Manuel I yang menubuhkan Akademi Diraja untuk pelayaran laut.


Begitu juga Ratu Isabella dari Sepanyol yang membiayai ekspedisi Columbus untuk mencari jalan ke Timur, ke 'DUNIA Baru' yang sebenar. Sebab itu Columbus dikatakan gagal dalam ekspedisinya dan pernah dirantai bagaikan pesalah dan banduan dihadapan raja dan ratu Sepanyol. Mengapa?

Kerana Columbus sewenang-wenangnya mengatakan dia berjaya mencari jalan ke Timur dan menjumpai 'orang-orang India'. Konotasi 'Indian' ini tetap melekat pada kaum-kaum asli Amerika walaupun mereka bukanlah seketurunan dengan orang-orang India di Benua Kecil.

Sudah tentu Ratu Isabella berasa marah kerana benua Amerika bukanlah yang dia cari tetapi NUSANTARA! Benua Amerika sudah lama diketahui oleh dajjal The AntiChrist dan raja-raja Eropah dalam 'secret societies' lama sebelum penjelajahan Columbus.


Sudah tentu wakil The Hidden Hand telah membisikkan ke telinga Isabella bahawa Amerika bukanlah matlamat mereka dan Columbus tidak pernah pun sampai ke Timur Jauh. Ekspedisi yang lain pula nampaknya membuahkan hasil seperti Magellan dan Francis Drake. Semua ekpedisi ini ditutup dengan kempen-kempen seperti 'DUNIA Baru', 'Jalan Ke Timur', 'Monopoli Rempah' dan kerajaan Kristian Presto John.

Tetapi usaha Raja Manuel I nampaknya membuahkan hasil apabila, sokongannya kepada industri pelayaran Portugis berjaya memimpin kepada kejayaan demi kejayaan dalam mencari jalan ke Timur.


* 1498 - Vasco da Gama telah menjumpai jalan laut ke India

* 1500 - Pedro Alvares Cabral menjumpai Brazil

* 1505 - Francisco de Almeida telah menjadi wizurai pertama di India

* 1503-1515 - Alfonso de Albuquerque, telah menguasai monopoli di Lautan Hindi dan Teluk Parsi untuk Portugis



Apabila Lopez de Sequeira telah berjaya sampai ke Melaka dengan 5 kapalnya, maka bermulalah strategi paling licik The Hidden Hand dalam mencari keturunan Rasullulah Salla‘Allahu Alayhi was Sallam yang hilang di tengah-tengah 'bangsa yang hilang'.

Lama sebelum kejayaan pihak Portugis berjaya mencari 'kerajaan Presto John' di Melaka, dajjal The AntiChrist telah lama mengetahui kisah satu bangsa spiritual di Timur Jauh melalui manuskrip-manuskrip purba, kitab-kitab dan ramalan-ramalan agama. INI AKAN DIBINCANGKAN DALAM ALTER TERAHSIA BANGSA MALAYu.

Walaupun Portugis telah berjaya bertapak di Melaka, namun mereka begitu sukar hendak meluaskan pengaruhnya di seluruh Tanah MALAYu, ini kerana tentangan sengit daripada pelbagai penjuru seperti dari Kerajaan Johor-Riau, kerajaan-kerajaan kecil di Tanah MALAYu dan Kerajaan Acheh begitu sukar buat mereka meluaskan pengaruh.

Orang-orang MALAYu di Tanah MALAYu lebih baik sedikit dari kepulauan Indonesia dari segi perpaduan, ini kerana di Indonesia, suku kaumnya lebih kompleks dan ragam bahasanya lebih banyak. Ini yang membuatkan Belanda lebih mudah menjajah Indonesia. Tetapi teori ini tidak boleh dipakai di Tanah MALAYu. Komposisi kaum di Tanah MALAYu perlu dirumitkan supaya teknik 'Divide and Rule' dapat dilaksanakan!


Belanda juga menyerah kalah di Melaka setelah mengambilalihnya dari Portugis walaupun mereka berjaya mengendalikan Indonesia yang besar tetapi mereka masih kabur dengan keadaan di 'Semenanjung Tanduk Emas' yang begitu misteri buat mereka sebagai bangsa Eropah.

Mereka cuba bertapak di Perak tetapi loji-loji mereka di Sungai Perak telah dimusnahkan. Apa yang membuatkan mereka takut di Perak amatlah misteri. Tetapi The Hidden Hand tidak berputus asa, dia pun menghantar British (Inggeris adalah pangkalan terhebat dan terbesar The Hidden Hand ketika itu) untuk meninjau peluang untuk menguasai Tanah MALAYu.

Setelah mengkaji komposisi kaum dan keadaan di Tanah Melayu,wakil Illuminati Inggeris telah mengambil keputusan untuk membawa masuk ramai pekerja-pekerja Cina dan India ke Tanah MALAYu. Mengapa Cina dan India? Kerana 2 negara ini mempunyai tenaga manusia yang ramai dan miskin.Memecahkan komposisi penduduk di Tanah MALAYu amatlah penting untuk merealisasikan satu cabang dari prinsip Freemason-Illuminati 'Ordo Ab Chao' iaitu Divide and Rule. Pecah dan Perintah.


Semakin ramai pekerja Cina di Tanah MALAYu. Mereka banyak bekerja di tapak-tapak perlombongan ketika itu. Di antara mereka adalah ketua-ketua dan wakil-wakil 'secret societies' Cina yang menganut faham Illuminati dan juga ejen-ejen Freemason. Merekalah yang menubuhkan pelbagai kongsi gelap, iaitu istilah 'secret societies' bagi orang-orang Cina.

Apabila majoriti pekerja-pekerja Cina sudah ramai dipecah-pecahkan untuk menyertai pelbagai kongsi gelap, inilah masanya untuk bermain api. Perebutan kawasan perlombongan cuma taktik sahaja. Contoh yang terbaik ialah di Perak,negeri yang pertama menerima residen British di Tanah MALAYu.

2 kongsi gelap terbesar iaitu Ghee Hin dan Hai San telah bertempur dalam siri Perang Larut, mengakibatkan British campur tangan di Perak. Taktik ini juga digunakan dikesemua negeri-negeri yang akhirnya menjadi Negeri-negeri MALAYu Bersekutu. LIHAT, YANG MEMBUAT KEKACAUAN BUKANLAH MALAYu, TETAPI ORANG LUAR. Orang luar yang membuat kekacauan dan orang luar yang datang masuk menjajah.

Tanpa bantuan para konspirator dari kalangan Chinese Illuminist dan tuan Eropah mereka, maka sampai kiamat pun British tidak dapat menjajah Tanah MALAYu. Perhatikan, British boleh sahaja membawa angkatan perangnya menyerang Tanah MALAYu sepertimana Belanda menjajah Indonesia dan Sepanyol menjajah Filipina, tetapi mengapa British bersusah payah membuat perjanjian demi perjanjian, strategi dan siasah serta mengekalkan sultan-sultan?

Lihatlah taktik Illuminati-Inggeris ditempat-tempat lain.India misalnya,raja-raja Hindu dan Moghul dibunuh atau dilucutkan takhtanya dan warisan dirajanya dimusnahkan. INGAT RAJA-RAJA MALAYu! FREEMASON AMAT TERINGIN UNTUK MENAMATKAN RIWAYAT KESULTANAN MALAYu. Raja-raja Pattani telah dikejar sehingga ke Kedah dan Perak dan dibunuh dengan kerjasama orang-orang Thai.

Kesultanan Jawa juga telah ditamatkan kuasa politiknya oleh Belanda dan kini tiada apa-apa pun kepentingan sekadar wujud untuk dijadikan 'muzium hidup' di Indonesia. Kesultanan Sulu sudah lama pupus. Cuma yang tinggal ialah Kesultanan MALAYu di Tanah MALAYu dan Kesultanan Brunei. Inilah 2 Kesultanan MALAYu yang masih gagah berdiri setelah pelbagai perancangan Illuminati-Inggeris ke atas mereka. Sementara itu di jajahan-jajahan Inggeris yang lain, pemerintah-pemerintah mereka terus dihapuskan tanpa banyak soal.

Maharaja China berjaya dihapuskan dengan mudah sekali (China tidak dijajah British secara langsung tetapi secara halus dengan anjing-anjing penjajah yang berkeliaran di sana sini merosakkan orang-orang Cina dengan candu dan menghasut mereka menggulingkan maharaja, China juga terpaksa tunduk dengan kehendak British selepas kekalahan memalukan China dalam siri Perang Candu,hanya Hong Kong dijajah British).


Dan di tempat-tempat lain seperti di Afrika dan Pasifik, kesemuanya menjadi jajahan total mereka, namun Tanah MALAYu nampaknya naik sedikit darjat jajahan mereka sebagai 'negeri naungan Ratu Inggeris'. Mengapa? Kerana Tanah MALAYu masih mempunyai pemerintah.

Dan Inggeris hanya mampu mengacau melalui residen-residen mereka. Tidak seperti di negara-negara lain yang dijajah secara total di mana pemerintah tempatan dihalau atau dibunuh dan Inggeris memerintah secara langsung, sultan-sultan MALAYu masih mampu menulis surat kepada Ratu Inggeris dengan gelaran 'Sultan' atau 'Pemerintah' walaupun Ratu Inggeris tahu bahawa itu adalah negeri naungan British, dengan kata lain adalah jajahan mereka.

PERANCANGAN ILLUMINATI TERHADAP BANGSA MALAYu AMATLAH ANEH SEKALI. Segala-galanya dilakukan dengan amat teliti terhadap bangsa spiritual ini.Jika tersilap perancangan, maka akan terangkatlah satu alter misteri terahsia bangsa ini.

Alter ini tidak boleh dikalahkan dengan 1000 angkatan perang. Tidak boleh dikalahkan dengan seribu jeneral perang terlatih. Alter ini boleh ditidurkan. Mengapa British tidak menghantar sahaja angkatan perangnya untuk menyuraikan perarakan-perarakan menentang Malayan Union padahal Malayan Union adalah 'masterpiece' yang telah dirancang beratus tahun sebelum itu oleh The Hidden Hand?

Semata-mata perarakan sahaja boleh memadamkan hasrat Malayan Union oleh dajjal Laknatullah alaih 'AntiChrist' a.k.a  The Hidden Hand? APA RAHSIANYA?

Bangsa MALAYu adalah 1 bangsa bertamadun. Ini diakui oleh para penjajah mereka. Apabila mereka sampai ke DUNIA sebelah sini, betapa terkejutnya mereka dengan 1 bangsa aneh yang telah mempunyai kerajaan sendiri, organisasi masyarakat yang tersusun, kostum dan pakaian yang kemas, cara hidup yang tersusun dan yang paling mengejutkan mereka ialah majoritinya menganut agama Islam?!

Padahal kaum-kaum di sekeliling mereka hanya memakai cawat dan kurang bertamadun tetapi bangsa misteri ini telah mampu membuat kapal perang! Rupa-rupanya inilah 'kerajaan Presto John yang hilang' yang telah dirampas oleh orang-orang Arab dari mereka. Mereka telah terlambat untuk menguasai 1 bangsa spiritual yang akan menamatkan segala ramalan kitab-kitab kuno. Sebab itu ketika The Hidden Hand (dajjal gemar mengembara ke seluruh DUNIA untuk memahami karakter sesuatu bangsa) yang telah sampai dahulu di Nusantara, apabila kembali ke Eropah bertemu dengan para pembantunya di kalangan para penyembah Iblis, menceritakan 1 bangsa yang menepati ramalan dalam 'Holy Scriptures'.

"Cepat cari bangsa itu,Kristiankan mereka atau kamu semua akan musnah!"

Sebab itu di dalam buku-buku sejarah,orang-orang Eropah berlumba-lumba mencari jalan ke Timur,dunia misteri yang diidam-idamkan oleh The Hidden Hand. Amerika, Afrika dan India bukanlah tujuan mereka.Itu adalah 'rezeki terpijak' dalam perjalanan mereka mencari bangsa misteri.

Beratus tahun mereka menangani bangsa Arab sudah tentu mereka tidak mahu masalah lain bertambah jika bangsa Melayu diIslamkan. Tetapi mereka terlambat. PERANCANGAN TUHAN LEBIH SEMPURNA DARI MEREKA. Sebab itu apabila Portugis menapak di Melaka, organisasi Jesuit (satu organisasi Christian Zionist yang amat licik) telah menghantar 1 paderi agungnya iaitu St. Francis Xavier untuk mengkristiankan orang-orang MALAYu.


Tetapi gagal. Pemerintahan Portugis yang kejam di Melaka telah menggagalkan usaha-usaha The Hidden Hand.Portugis pun dihalau dari Melaka dan digantikan oleh Belanda (dajjal tidak peduli nyawa atau kepentingan orang lain, jika tidak diperlukan maka 'habis madu sepah dibuang'). Tetapi Belanda berkelakuan amat aneh di Melaka. Tindakan-tindakan kejamnya di Indonesia tidak pula dipraktikkan di Melaka.

NAMPAKNYA BANGSA MALAYu TIDAK BOLEH DILAYAN KEJAM. Belanda dan Inggeris telah belajar dari kegagalan Portugis.Setelah mempelajari karakter bangsa Melayu,maka tahulah mereka bahawa ORANG-ORANG MALAYu LEBIH SUKAKAN DIPLOMASI DARI KEKERASAN. Sebab itu Inggeris lebih 'beradab' melayan bangsa MALAYu di Tanah MALAYu berbanding bangsa-bangsa lain di jajahan-jajahan lain.

MALAYu nampaknya lebih di'manjakan' Inggeris terutama golongan bangsawan, para kerabat diraja dan sultan-sultan. Peristiwa pemberontakan ke atas J.W.W Birch di Perak amat-amat mengajar British supaya menghantar residen yang memahami karakter orang MALAYu. Sebab itu Hugh Low dihantar menggantikan J.W.W Birch merupakan seorang yang telah sedia mengkaji sensitiviti orang MALAYu.

Di satu ketika, British menggunakan kekerasan, di 1 ketika tindakan British seperti ditahan-tahan. Padahal bukan susah untuk mengerahkan bala tenteranya untuk meruntuhkan takhta sultan-sultan,membunuh mereka dan memerintah Tanah MALAYu dengan kekerasan seperti yang telah dilakukan di India.PIHAK INGGERIS MEMANG HENDAK MELAKUKAN BEGITU TETAPI DINASIHATKAN OLEH THE HIDDEN HAND supaya memperlahankan tindakan mereka. APA RAHSIANYA?

dajjal LAKNATULLAH 'ALAIH TAKUT PEPERANGAN BERLAKU DI ANTARA INGGERIS DAN BANGSA SPIRITUAL DI BUMI MALA DAN INI SEOLAH-OLAH MEMPERCEPATKAN RAMALAN-RAMALAN DALAM 'HOLY SCRIPTURES' SEPERTI KEBANGKITAN KHALIFAH ‘ALLAH AL ‘MAHDI DAN TURUNNYA NABI ISA ALAYHIS SALLAM

Melalui 'secret societies' di China dan England, dajjal The AntiChrist telah merangka plan jangka panjang untuk menawan Nusantara. Ramai penyelidik konspirasi tahu tentang plan Illuminati-Zionis dalam merangka plan beratus tahun bagi penubuhan negara Israel, tetapi majoriti mereka masih tidak tahu tentang plan Illuminati untuk menubuhkan pangkalan di Singapura. INILAH PLAN PALING LICIK DAN TERSEMBUNYI. General Li Mi dari China telah pergi ke kawasan Segitiga Emas (kawasan penanaman popi terbesar) dan telah disediakan bekalan oleh ejen-ejen CIA.

Li MI telah memulakan penanaman pokok popi untuk menghasilkan dadah yang akhirnya dipasarkan oleh atasan Illuminati. Illuminati telah pun diketahui terlibat di dalam pengedaran dadah sejak berabad lamanya.

Siapa yang membekalkan dadah kepada rakyat China semasa era Perang Candu? Tidak perlu dijawab lagi soalan ini.Pada tahun 1960, seorang Li telah mengambil alih urusan ini setelah kematian Li Mi. Namanya? Sudah tentu 'orang-orang' Li lagi. Li Wen-Huan.

Carter, duta Amerika ke China semasa pentadbiran Bush, telah memilih Thomas S. Gates (ahli Freemason) untuk mewakili Amerika ke China. David Rockefeller merestui pemilihan ini dan Gates telah dipindahkan dari pekerjaan lamanya di J.P Morgan and Co. (J.P Morgan adalah ahli Illuminati yang ada kaitan dengan Tragedi Titanic) ke Peking. Bank-bank Illuminati telah diketahui secara rahsia menyalurkan bantuan kepada China Komunis bertahun lamanya.

Untuk membicarakan penglibatan keturunan Li (contohnya seperti Li 'Lee' Kuan Yew) dengan pertubuhan penyembah Iblis Illuminati, tidak sempurna jika kita tidak membincangkan juga peranan yang dimainkan oleh kongsi-kongsi gelap Cina.

'Secret Societies' Cina ini banyak memainkan peranan penting dalam mengekalkan hala tuju masyarakat Cina ke arah rasis dan kauvinis,terutama apabila menyambut fahaman ekstrim Komunis pada abad ke 20 hingga kemerdekaan Tanah MALAYu dan Singapura. DUNIA Barat dan 'conspiracy theorist' menamakan 'secret societies' yang disertai oleh orang-orang Cina khususnya Li Family sebagai Triads. Kongsi gelap ini mewakili induk pimpinan Li Family dan sebagai perwakilan penting Illuminati di sebelah Timur Jauh.

Triads (kongsi gelap) adalah 1 kelompok rahsia Cina yang sama bentuknya jika kita hibridkan Mason dan Mafia; seperti Lodge P2 dalam Freemasonry kecuali ia lebih besar. Lebih menarik jika disebutkan Mafia pernah bekerjasama dengan Triads terutamanya pada tahun 1970, dan dikatakan pihak Mafia tidak menyukai sikap sombong kongsi gelap Cina tersebut.

Pimpinan Triads Li Family

Li Chi-tang - pemimpin seberang laut

Li Hslen - chih

Li Hsiu-ch’eng - Hunan

Li Hung - Honan

Li K’ai-ch’en - Triad, Shanghai

Li Lap Ting - Kwangsi province

Li Ping-ch’ing - Triad, Shanghai

Li Shih-chin

Li Wen-mao - utara Peking, Fatshan

Li Yuan-fa - Hunan

Li Chol Fat -Hong Kong

Li Jarfar Mah - Britain

Li Kuan Yew-Singapura dan Tanah Melayu (tetapi kini Malaysia mempunyai pimpinan Triad yang berasingan)

Kongsi-kongsi Gelap Cina (Chinese Secret Societies)

Satu daripada nama kongsi gelap yang terkenal adalah Heaven and Earth Society. Nama-nama yang lain adalah seperti Hung League dan 3 United Association. Freemason sememangnya telah lama berminat kepada kongsi-kongsi gelap ini malah beberapa ahli Freemason telah membuat kajian mendalam serta menulis buku mengenainya termasuk G. Schlegel (The Hung League. 1866) dan J.S.M Ward (The Hung Society. 1925).

Sejarah China adalah 1 sejarah berkenaan dinasti-dinasti yang memerintah dan penubuhan banyak kongsi gelap untuk menentangnya. Merentasi sejarah China, hanya 1 cara untuk menentang para raja dan pemerintahan pusat iaitu melalui kongsi gelap. Kongsi gelap adalah jawapan kepada orang-orang yang tidak mempunyai kuasa, terpinggir atau teraniaya, untuk menentang penindasan atau apa jua yang mengakibatkan kesedihan dan malapetaka kepada kehidupan mereka.

Mereka tidak pernah kekurangan anggota dalam kongsi gelap dan tidak juga kekurangan alasan untuk memujuk orang-orang miskin dan tertindas untuk menyertai kongsi-kongsi gelap. Berbeza dengan 'secret societies' di Eropah dimana umumnya ahlinya terdiri dari golongan pertengahan dan elit,kongsi-kongsi gelap Cina adalah terdiri daripada orang-orang miskin dan bawahan.

Bilangan rakyat China yang ramai adalah sebab utama 'The Hidden Hand' mahu mempergunakan orang-orang Cina. Mereka dijadikan 'pawn of the game' dalam usaha 'The Hidden Hand' mahu menubuhkan pangkalannya di Singapura. Membawa masuk ramai orang Eropah ke Singapura dikhuatiri membahayakan perancangan.

Tidak seperti kes Australia, di mana jaraknya jauh dari bangsa misteri. Di Australia, banduan-banduan, pelacur, orang-orang melarat dari Eropah dibawa masuk beramai-ramai ke Ausralia sehingga memaksa Aborigin (kaum pribumi Australia) makin terdesak menghadapi penjajahan populasi ini.


'Penjajahan Populasi' adalah terma yang sesuai untuk menerangkan apa yang terjadi di Singapura.Mengapa cara di Australia tidak digunakan oleh The Hidden Hand ke atas Singapura? Padahal bukannya susah untuk melambakkan Singapura yang kecil berbanding Australia dengan 'mat-mat saleh' dan automatik menubuhkan satu negara. Mengapa menggunakan orang-orang Cina?

Perdagangan dan perniagaan adalah retorik sahaja sebagai 'gula-gula' untuk orang-orang Cina yang miskin dari wilayah-wilayah mundur di negeri China mendapatkan sinar harapan baru di bumi orang-orang MALAYu. ORANG-ORANG CINA IBARAT BENTENG MANUSIA BARISAN HADAPAN BAGI MENGHADAPI PENENTANGAN MUSLIM MALAYu.

Jika peperangan terjadi, orang-orang Cina yang akan terbunuh dahulu dengan segala AMUK DAN PARANG TERBANG MALAYu. Bangsa kesayangan The Hidden Hand, Yahudi Zionis dan hamba kesayangannya, Christian Zionist (Freemason sebagai contoh) sudah pasti terselamat dari amukan orang-orang MALAYu dan sempat melarikan diri sambil memijak mayat-mayat orang-orang Cina sebelum merancang pelbagai plan untuk membuat 'counter attack'.

Orang-orang Melayu adalah satu bangsa yang suka MEMENDAM RASA. Sikap mereka misteri dan pendiam. Mereka tidak suka mencetuskan kekacauan serta-merta jika mereka diganggu, diprovok atau diusik sensitiviti mereka. TETAPI MEREKA AKAN MEMENDAMPERASAAN DEMI PERASAAN DENDAM MEREKA sehingga ke tahap kritikal dan 'psycho'. Apabila sampai satu tahap, ALTER AMUK mereka akan meletus. Inilah yang cuba dihindarkan setiap penjajah mereka.

Dari mana perkataan 'amok' dalam bahasa Inggeris diambil? Lihat, bahasa Inggeris terpaksa meminjam perkataan 'amuk' dari bahasa MALAYu untuk menerangkan fenomena ini disebabkan mereka tidak mempunyai konotasi yang tepat dari bahasa mereka untuk menjelaskan jenis psikologi ini.

Alter amuk adalah seolah-olah ekslusif untuk bangsa MALAYu walaupun semua manusia turut mengamuk jika berada pada tahap tertentu. JIka kita lihat di Barat, sudah menjadi trend para pelajar yang dibuli atau menghadapi tekanan perasaan yang teruk untuk memikul senjata menembak secara rambang ke arah pelajar-pelajar lain. Tetapi setiap orang MALAYu tulen amnya menyimpan alter berbahaya ini. Istimewanya, mereka pandai mengawal dan menggunakannya. Jika tidak, sudah tentu tidak ada seorang pun Cina atau India rasis dan kauvinis dapat hidup di bumi mereka. JIKA KAUM-KAUM LAIN PANDAI MENGHORMATI BUDAYA DAN AGAMA MEREKA, TIDAK MENJADI MASALAH BUAT ORANG-ORANG MALAYu UNTUK TURUT MENYAMBUT MEREKA DENGAN SENYUMAN DAN MENGHORMATI MEREKA KEMBALI.

Ingat,orang-orang MALAYu sukakan diplomasi dari kekerasan. Inilah salah satu hasil kesimpulan Francis Light, Stamford Raffles atau Frank Swettenham dari pengalaman mereka di Tanah MALAYu.

Kenyataannya, terdapat kesesuaian di antara kelompok rahsia Eropah dengan kongsi gelap Cina. Ini adalah sebab mengapa kongsi-kongsi gelap Cina dapat berurusan dengan Mafia, CIA dan Illuminati juga Freemasonry.

Di dalam The New Age Magazine keluaran September 1964, ada menyebutkan kenyataan Majlis Tertinggi Freemason darjat 33, menyatakan "Chinese Wootsu Society dapatlah dibandingkan dengan Freemasonry". Mooris B. de Pass,anggota Freemason berdarjat 33, Master of Kadosh of the Peking Scottish Rite,di dalam laporan tahunannya, memasukkan cerita menarik ini berkaitan Wootsu Society.

"Pada tahun lepas saya amat gembira dapat melakukan pertemuan dengan 'Old China Hand', di mana dirinya sendiri adalah seorang Mason Scottish Rites, yang mengetahui latarbelakang Cina saya, telah menanyakan kepada saya tentang organisasi tua China yang sama dengan Freemasonry. Saya merasakan beliau memikirkan tentang Wootsu Society (Woo bermaksud 5, Tsu bermaksud 'nenek moyang') atau di dalam bahasa Inggeris, The Society of the 5 Ancestors"

Semua ini menunjukkan orang-orang asing sebenarnya telah lama tinggal di China walaupun dikatakan China terkenal dengan dasar 'Tutup Pintu'nya. Jika tidak, masakan terdapat komuniti Yahudi Kaifeng di China.

Yahudi Kaifeng diketahui sebagai komuniti Yahudi tertua di China dan mereka mendakwa keturunan mereka telah tinggal di China beratus-ratus tahun lamanya! Kini Yahudi Kaifeng amat sukar hendak dibezakan dengan orang-orang Cina yang lain kerana proses asimilasi yang memakan waktu yang lama telah menukar rupa paras mereka,dan ini sama seperti Yahudi Ashkenazi di Eropah.


*Yahudi Kaifeng

Tetapi mereka dapat dikenal menerusi budaya Yahudi mereka. Anehnya pada abad-abad kebelakangan ini, Yahudi Kaifeng telah berkurangan dan hampir pupus di Kaifeng sendiri. Ini dapat dijawab ketika era revolusi komunis yang telah menyemarakkan perasaan prejudis kepada Yahudi Kaifeng. TETAPI INI YANG TERCATAT DALAM BUKU SEJARAH. Hakikatnya, Yahudi Zionis di China telah dibawa beramai-ramai oleh pihak British ke satu lokasi rahsia. DI MANA MEREKA DIBAWA?

The Society of 5 Ancestors adalah cawangan Timur bagi apa yang disebut Freemasonry di dunia Barat. Dan Wootsu Society adalah lebih merupakan kembar kepada Freemasonry di sebelah Timur khasnya di China. Mungkin tidak ada yang dapat menerangkan persamaan atau pertindihan di antara hubungan kongsi gelap Cina dengan kelompok rahsia Eropah melainkan sejarah kehidupan Dr. Sun-Yat Sen.

Sun Yat Sen telah memimpin China untuk membuang sistem monarki dan membentuk republik. Sun Yat Sen adalah pemimpin di dalam beberapa kongsi gelap, seperti Chung Wo Tung Society yang berpangkalan di Hong Kong dan Kwok On Wui Society yang berpangkalan di Honolulu dan Chicago.

Lama selepas dia sampai di Hawaii, dia telah menubuhkan Tai Luk Shan, 1 kongsi gelap baru.Sun Yat Sen telah memainkan peranan dalam menyelaraskan 268 cawangan kongsi gelap yang lain. Di Jepun,dia telah menubuhkan T'ung Meng Hui. Di Singapura dan Malaysia, dia juga menubuhkan cawangan kongsi gelapnya. Sun Yat Sen adalah ahli Freemason yang berdarjat tinggi,dan dia pernah menghadiri sekolah Anglican di Hong Kong. Sun Yat Sen dan jutawan Chang Ching-Chang iaitu seorang usahawan seni antarabangsa telah bekerja sama.

Sun Yat Sen juga telah pergi ke Amerika dan Eropah untuk mendapatkan sokongan bagi revolusinya. Beberapa pemimpin China yang lain juga mempunyai keahlian di kedua-dua kongsi gelap dan Freemasonry.

 Jadi perancangan untuk meruntuhkan takhta maharaja China bermula seawal revolusi nasionalis China lagi. Teknik DIVIDE AND RULE telah terbukti amat berkesan di China. Perhatikan perancangan Iluminati Yahudi ini ke atas 'Naga China' yang dikatakan amat gagah ini. Mula-mula, sentimen nasionalis disuburkan di segenap orang-orang China yang mana sebelum itu telah amat lemah dengan pelbagai masalah seperti penagihan candu dan pelacuran.


Sistem monarki telah diiklankan sebagai pemerintahan lama yang kejam dan tidak relevan dengan dunia moden yang penuh revolusi.'Revolusi' adalah kata-kata keramat bagi nasionalis China ketika itu.Sebenarnya negeri China telah 'terjajah' secara tidak langsung ketika itu apabila maharaja China terpaksa menandatangani perjanjian-perjanjian berat sebelah seperti Perjanjian Nanjing dan Perjanjian Tianjing dengan British selepas kekalahan di dalam siri Perang Candu, akibatnya Hong Kong diserahkan kepada British dan rakyat Cina dibenarkan dibawa oleh British ke seberang laut. Sejarah Perang Candu dan kaitan dengan perancangan The Hidden Hand akan diterangkan pada bahagian ke-4 nanti.


*Perang Candu

Selepas era Perang Candu,sistem monarki telah menjadi tidak popular dan semakin dibenci oleh rakyat China. Kekacauan demi kekacauan telah berlaku di China hasil sabotaj dari Inggeris-Illuminati dan menyebabkan penderitaan rakyat China. Tontonlah siri filem Once Upon a Time in China untuk menggambarkan sikap negara-negara asing di China dan keadaan perit yang berlaku di negeri China sebelum revolusi.

Rakyat China semakin tidak percaya dengan pemerintahan Kerajaan Manchu dan mengikut sahaja kata-kata kongsi-kongsi gelap dan Chinese Illuminist yang memindahkan mereka beramai-ramai untuk menjadi 'pawn of the game' di Kepulauan MALAYu. 'Membawa keluar rakyat China ke seberang laut' merupakan satu syarat penting dalam perjanjian berat sebelah Inggeris-China. DAN INILAH TUJUAN TERAHSIA SEBENAR MEREKA. Selepas itu, nasionalis China semakin popular dan ya . . . sudah tentu diketuai oleh Dr. Sun Yat Sen, Bapa Segala Kongsi Gelap Cina, dia telah memporak perandakan China dan berhasil menggulingkan maharaja terakhir China, Pu yi.

Tetapi kekuasaan Kerajaan Nasionalis China tidak lama,mereka telah berperang dengan golongan Marxis China (Komunis) dalam siri perang saudara yang membawa sejarah berdarah negeri China.

Golongan Komunis telah menang dalam peperangan ini dan menghalau golongan nasionalis ke Taiwan dan ke tempat-tempat lain. Dari sinilah Mao Ze Dong dan Li Peng memerintah China. LIHAT, MEREKA MEMPERGUNAKAN NASIONALIS UNTUK MENJATUHKAN MAHARAJA KEMUDIAN KOMUNIS PULA MENGAMBILALIH PEMERINTAHAN CHINA. Komunis adalah ideologi tulen dari Zionis Antarabangsa manakala nasionalisme hanyalah kuda tunggangan mereka dalam menggugut sistem monarki termasuk negara-negara Islam. Inilah perancangan The Hidden Hand, Raja Yahudi yang ditunggu-tunggu ke atas bangsa Cina yang amat gemar dan mudah dilekakan dengan wang dan harta kekayaan.

Kongsi gelap Cina sememangnya mempunyai sejarah yang panjang dan warisan yang kaya. Untuk memahami kongsi gelap Cina,seseorang perlu melihat mereka pada ketika-ketika tertentu.Pada suatu ketika mereka bertindak seperti 1 persaudaraan rahsia seperti Freemasonry dan pada waktu ketika mereka menjadi barisan tentera revolusi yang bersemangat, dan pada ketika yang lain pula mereka seperti Mafia.

Kadang-kadang sukar untuk menyangka di sebalik perniagaan 'bersih dan baik' mereka,berselindung satu kelompok rahsia yang melakukan pelbagai kegiatan subversif. Warisan dan sejarah mereka telah membentuk 1 'subculture' yang kuat, dan ini menyukarkan undang-undang untuk menyekat mereka. Sumpah setia dan tradisi mereka telah mengikat mereka bersama.

Kongsi-kongsi gelap semakin popular di kalangan orang-orang Cina di Tanah MALAYu. Pertamanya, majoriti orang-orang Cina yang dibawa ke Tanah MALAYu terdiri dan rakyat bawahan yang miskin dan melarat, jadi kongsi gelaplah harapan mereka untuk mengadu segala masalah kehidupan mereka ketika di perantauan.

Mereka dapat berkongsi suka duka bersama dan masalah yang sama di dalam kongsi-kongsi gelap ini .Ke-2nya, siapa yang menjadi ejen British di China bagi urusan membekalkan orang-orang Cina ke Nusantara (perlu diingat di tempat-tempat lain di Kepulauan MALAYu contohnya di Indonesia juga menghadapi keadaan yang sama), khasnya di Tanah MALAYu?

Mereka adalah juga KONGSI-KONGSI GELAP INI. Merekalah ejen-ejen yang bekerja mengumpulkan orang-orang Cina dari wilayah-wilayah miskin yang tidak mempunyai harapan terhadap tanahair mereka yang penuh kekacauan dan pemberontakan untuk disumbat ke dalam tongkang-tongkang ke syurga perdagangan di Singapura dan Tanah MALAYu.

Semua ini berjalan lancar lebih-lebih lagi selepas kerajaan China terpaksa menandatangani perjanjian dengan pihak British untuk membenarkan Illuiminati Inggeris 'menculik' rakyat China untuk memecahkan komposisi kaum di Tanah MALAYu dan menubuhkan pangkalan Yahudi di Singapura.

Rakyat China miskin yang 'innocent' tidak mengetahui apa-apa perancangan Yahudi dan Kristian Zionis ke atas mereka. Orang-orang Cina yang paling malang adalah yang terlibat dalam tragedi 13 Mei, menjadi korban mudah Illuminati dan Zionis, mati dalam keadaan keliru dan menyedihkan. Juga para pegawai istana serta maharaja mereka yang telah lama menghidu taktik Barat, juga tidak bersalah dalam hal ini malah mereka juga menjadi korban para penyembah syaitan Illuminati.

Di Pulau Mutiara Timur, warisan kacukan Cina Yahudi, 'The Lost Tribe' yang dikatakan pupus di China semakin menunjukkan taring mereka!


*Keturunan Cina-Yahudi, bagaimana kita mahu membezakan mereka?


The Li Bloodline part IV




-Sejarah Perang Candu I

-Sejarah Perang Candu II

-Dr. Sun Yat Sen,nasionalis Cina dan kongsi-kongsi gelap

-Mao Ze Dong,Komunisme, Karl Marx dan Das Kapital

-Orang-orang Cina yang ditipu Yahudi

-Ritual kongsi-kongsi gelap

-Operasi kongsi-kongsi gelap serata DUNIA

-'Mafia Cina'

-Karakter orang-orang Cina Zionis

-Kajian karakter orang MALAYu dan Cina

-Korban Yahudi Zionis di Tiananmen

-Ajaran Buddha dan Confucius yang dibenci Illuminati penyembah Iblis

-Singapore,The Lost Treasure of The East

-Syurga kekayaan di Bumi MALA


Bagaimana Illuminati menidurkan sang naga?


Google Project Glass

Leave it to the deep pockets of Google to introduce these Borg-like glasses as part of a project it calls "Project Glass." Someday soon, we'll be wearing these augmented reality specs, giving us a heads-up display with which to see the output of our Android smartphones. Or so says Google. On the gorgeous models Google presented, these weirdo glasses don't look half bad. This all seems quite futuristic, but might I interject a quick question? Does this mean we can't ever get away from screens, eschewing actual interaction - and the real world - for an environment where image overlays are important, or even necessary?

Biarkan poket Google untuk memperkenalkan gelas seperti Borg ini sebagai sebahagian daripada projek itu sebagai "Projek Kaca." Suatu hari nanti tidak lama lagi, kita akan memakai ini ciri-ciri komputer realiti diperkukuhkan, memberi kita paparan kepala-up untuk melihat output telefon pintar Android kami. Atau kata Google. Pada model cantik Google dibentangkan, gelas orang yg luar biasa ini tidak kelihatan 1/2 buruk. Ini semua seolah-olah agak futuristik, tetapi saya mungkin mencelah masalah cepat? Adakah ini bermakna kita boleh tidak pernah mendapatkan jauh dari skrin, eschewing interaksi sebenar - dan dunia nyata untuk persekitaran di mana lapisan imej penting, atau bahkan perlu? (More information)

'Don't let yourself by the Train'


VIDEO: NATO, CIA, Mossad Cuba Merosakkan Syria & Timur Tengah

The following is a video compilation of reports from various alternative media journalists about the real goings-on in Syria. We can see clearly who are the real terrorists in Syria and on this planet.

This is a real life example of foreign (read western) forces subverting another less powerful sovereign nation (read Syria) through covert means, aided by treacherous local groups, among others. It has already occurred in Libya and now they are doing the same thing to Syria. Now transpose that to what has happened recently in our country (read Bersih) and try to connect the dots. And it has no connection to democracy, free and fair election, etc. Did the so-called "democratic" western coalition bring democracy, or even a semblance of it, to the targeted Muslim nations? We all know the answer to that. We may suffer the same fate if we are not careful.

Berikut adalah himpunan video laporan dari pelbagai media alternatif wartawan mengenai sebenar kejadian yg aneh di Syria. Kita dapat melihat dengan jelas yang adalah pengganas sebenar di Syria dan di atas planet ini. Ini adalah contoh kehidupan sebenar asing (baca barat) daya yang cuba 1 lagi negara yang kurang berkuasa berdaulat (baca Syria) melalui cara rahsia, dibantu oleh kumpulan-kumpulan tempatan khianat, antara lain. Ia telah berlaku di Libya dan sekarang mereka melakukan perkara yang sama ke Syria. Sekarang alihan bahawa apa yang telah berlaku baru-baru ini di negara kita (baca Bersih) dan cuba untuk menyambung titik. Dan ia mempunyai tidak berkaitan dengan demokrasi, pilihan raya bebas dan adil, dan sebagainya. Adakah apa yang dikenali sebagai "demokrasi" pakatan barat membawa demokrasi, atau bahkan mustahak, negara-negara Islam yang disasarkan? Kita semua tahu jawapan itu. Kita boleh mengalami nasib yang sama jika kita tidak berhati-hati . . .

Source: YouTube


LiquidMetal iPhone

With reports of the upcoming iPhone running rampant, one talented designer decided to show us what a LiquidMetal iPhone might look like. The result is this spectacular rendering, depicting the new iPhone with a larger widescreen, virtual home button and that weird new metal with its otherworldly characteristics.

To enjoy the full complement of pics from all angles, take a look at the full LiquidMetal iPhone gallery of this beautiful concept, which might be surprisingly close to the actual iPhone's appearance when it's delivered to its fanatical customers.

Dengan laporan iPhone akan datang berlari berleluasa, salah seorang pereka berbakat memutuskan untuk menunjukkan kepada kita betapa iPhone LiquidMetal mungkin kelihatan seperti. Keputusan ini terjemahan menakjubkan, menggambarkan iPhone baru dengan yang lebih besar skrin lebar, rumah butang maya dan bahawa logam baru yang aneh dengan ciri-ciri rohani.

Untuk menikmati lengkap Foto dari semua sudut, mengambil lihat galeri iPhone penuh LiquidMetal konsep ini indah, yang mungkin akan mengejutkan dekat dengan kemunculan iPhone sebenar apabila ia dihantar kepada pelanggan fanatik.

Wish U Were here babe . . .

Message: Wish.You.Were.Here ~ Pink.Floyd.1WORLD human Right Community Sharing 2012. Pink Floyd merupakan sebuah band rock Inggeris yang mencapai kejayaan antarabangsa dengan muzik rock progresif dan Psychedelic mereka ditandakan oleh penggunaan lyrics falsafah, eksperimen-eksperiman sonik, dan huraikan menunjukkan hidup. Salah satu kumpulan rock yang paling komersil yang berjaya dan berpengaruh dalam sejarah muzik popular, mereka telah menjual lebih 200 juta album di seluruh dunia, termasuk 74. 5 juta unit yang disahkan di Amerika Syarikat. (Pink Floyd were an English rock band that achieved international success with their progressive and psychedelic rock music marked by the use of philosophical lyrics, sonic experimentation, and elaborate live shows. One of the most commercially successful and influential rock groups in the history of popular music, they have sold over 200 million albums worldwide, including 74. 5 million certified units in the United States). layan bebe 'Have a nice day n Enjoy the Music!!! Time Of video: 04:59 . . . the video explains the rest.

Wish U Were here . . .

Dedicated to all the AMAZING Egyptian men and women behind the peaceful protests.  Many thanks to Channel 4 News, PBS, Daily News Egypt, CBS, Al Masry Al Youm, Al Jazeera, HBO, Newsweek, Russia Today, Associated Press and IBN for the footage. Songwriters: Kanye West, Malik Jones, Dexter Mills, Jeff Bhasker, Jay Jenkins Producers: Kanye West, Jeff Bhasker Recorders: Andrew Dawson, Anthony Kilhoffer Keyboards: Jeff Bhasker. Background vocals: Mr Hudson, Tony Williams Mix engineer: Manny Marroquin Assistant engineers: Christian Plata, Erik Madrid Artist: Kanye West. Time Of video: 04:03

The video explains the rest . . .

'Don't let yourself by the Train'

AMARAN: video ini mengandungi adegan bahawa sesetengah penonton mungkin di dapati sangat meresahkan. Budi bicara penonton yang waras dinasihatkan. Apabila anda melihat kemarahan manifesting diri mereka di depan mata anda sendiri, maka tidak mengabaikan sebab mengapa kita telah dimaklumkan tentang mereka. Masa kita sedang berjalan dan kita terperangkap dalam kehidupan DUNIAWI, wahai insan insaflah kita mengabaikan akan menyembah Allah Subhanahuwa Ta’ala, sebelum terlambat! 

WARNING: This video contains scenes that some viewers may find upsetting. Sensible viewer discretion is advised. When you see these Signs manifesting themselves in front of your very own eyes, then dont ignore the reason why we have been informed about them . . . our time is running out and we are trapped in our mundane lives ignoring the immense honour of worshipping God Almighty ‘Allah Subhanahuwa Ta’ala’ before it's too late! Time Of video: 10:00. The video explains the rest . . .

Remember: "Don't let yourself left by the Train"

Our Responsibility @GOLDMINE 1WORLD Community Should Render Back the trusts to those to Whom they Due: (@18 Group Of people) Poor People, Orphan, Single Mother, Single Father, Student, Low In Come, Jobless, Disable, Patient, Old Citizen, Prisoner, Bankruptcy, FARMER, Fishermen, RICH People, All RACES, All Country And All Government In theWhole WORLD. theWORLD for free! New WORLD Principle:  ASSETProperty "It's NOT For SALE, It's Not For Bought, It's FREE!:  *Free House *Free Car * Free Education: College, University. *Free ELETRICAL GOODs: Air Con, PC Laptops, Home Theatre. *Free FURNITURE: Sofa Set, Bed Set, Sauna Bath, Kitchen Cabinet, Dining Table. *Free Vacation: Travelling Around the WORLD, Holiday, HAJ, UMRAH, NOW EveryONE CAN Fly, Hotels. *Free Life Insurance: (Free Hospital Fund, Free Funeral Fund, Free Death Fund, Free Pension Fund).

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...