Sunday 3 June 2012

The Li Bloodline

Spread the WORDS Of Humanity, GOD ALMIGHTY SAYS IN THE HOLY QURAN: 'NO REWARD DO I ASK OF YOU FOR IT: MY REWARD IS ONLY FROM THE LORD OF THE UNIVERSE'. (Firman Allah Ta’ala: ‘Dan aku tidak meminta kepada kamu sebarang upah mengenai apa yang aku sampaikan (dari Tuhanku); balasanku hanyalah terserah kepada Allah Tuhan sekalian alam)'. (Surah 26 'Asy'araa: verse 109)


Maka sebarkanlah apa saja yang anda fikirkan perlu disebarkan. Apa yang anda baca di sini hanyalah maklumat. Ianya akan menjadi ilmu yang manfaat apabila diamalkan. Dan jika kita sampaikan ilmu yang kita ada kepada orang lain, maka Allah Ta'ala akan menganugerahkan kepada kita ilmu yang belum kita tahu.

REMINDER: We are living in a time when the Corrupt are displayed as the Wise People & Wise People as the Corrupt. When The Rich get Richer and the Poor stay Poor. With this Message I will attempt explain one Of the Signs from God & The Mystery Surrounding us. We don't know exact time Of the HOUR, (Only God Knows). However, we do know some Of the Sign. Read Carefully. Think & Observe the Signs Of All Mighty God before it's too late. The HOUR is Coming, it's just a matter Of time . . .


13 Illuminati Bloodlines:


The Astor Bloodline

The Bundy Bloodline

The Collins Bloodline

The DuPont Bloodline

The Freeman Bloodline

The Kennedy Bloodline

The Li Bloodline

The Onassis Bloodline

The Reynolds bloodline

The Rockefeller Bloodline

The Rothschild Bloodline

The Russell Bloodline

The Van Duyn Bloodline

Ini adalah tulisan berkenaan Keluarga Li (sebenarnya Keluarga Li dieja sebagai Lee dalam sesetengah tempat seperti Hokkien, Teochew, Singapura dan sesetengah Cina Amerika). Menurut kajian ini, The Li Family adalah 1 keluarga Cina yang terhormat, telah menyertai 'secret societies' tajaan The Hidden Hand.

THE LI BLOODLINE




Bagaimana Nama-nama Orang Cina dibentuk

Sesebuah nama Cina dibentuk dari nama keluarga (surname), yang mana ia ditulis dahulu dan kemudian barulah nama seseorang itu. Nama keluarga biasanya mengandungi 1 karakter setiap satu, walaupun di sana ada pengecualian seperti Ouyong dan Situ. Terdapat lebih 6000 nama keluarga Cina untuk lebih kurang 1 billion penduduk Cina. Nama keluarga Cina yang kerap digunakan di negara-negara berbahasa Inggeris (Amerika, U.K dan Australia) adalah seperti Chan, Lin, Li, Wong, Huang, Mei, Yang, Chin dan Fong. Di Tanah Besar Cina, 5 keluarga Cina yang elit adalah Chen, Li, Zhang, He dan Huang.

Nama keluarga dalam tradisi Cina adalah lebih memberikan makna berbanding orang-orang Amerika.

Nama keluarga 'Li' adalah amat popular di China,mungkin tidak seperti nama Smith di Amerika tetapi mungkin seperti nama Brown. Seseorang Cina yang mempunyai nama keluarga yang sama dengan seseorang yang lain mempunyai kesetiaan yang tinggi berbanding orang lain yang tidak sama nama keluarganya. Contohnya, jika dua orang Cina mempunyai nama keluarga Li maka mereka dengan segera dapat berhubungan dengan baik walaupun sebelumnya mereka saling tidak mengenali.

Walaupun mereka tidak mempunyai pertalian darah sekalipun jika ada di antara mereka berkahwin antara satu sama lain, ini boleh dikatakan sebagai sumbang mahram (incest) di China. Jika di Amerika dua orang bernama Brown bertemu, mereka tidak akan merasakan hubungan yang erat sebagaimana dua orang Li bertemu di China.

Nama Li mempunyai sejarah yang panjang yang mana berbalik kepada orang tertentu seperti Maharaja Zhuanzhu iaitu dikatakan Li yang pertama dan hidup sebelum tahun 2000 Sebelum Masehi. Ini adalah menurut Xing Juan, kamus nama-nama keluarga Cina. Keluarga Li juga mempunyai sejarah lama dan berkaitan dengan banyak cerita. Ketika Dinasti Tang lebih kurang 15 nama keluarga berbeza telah diberi penghargaan kerana memiliki nama Li. Li Yuan adalah pengasas Dinasti Tang yang mana berlangsung dari 618 ke 906 Masehi. Anaknya yang memerintah selepas dia adalah Li Shimin. Ketika dinastinya, percetakan dan duit kertas telah diperkenalkan di China (adalah menarik bila mengetahui kaitan Li dengan pengenalan duit kertas-bandingkan dengan Yahudi Rothschild dan penguasaan sistem kewangannya).

Dalam sejarah moden,3 orang Li telah menonjol dipentas dunia:

*'Billionaire' dan pemerintah 'de facto' Hong Kong, Li Ka-Shing

*Pemerintah China 'Merah' Komunis, Li Peng

*Presiden dan diktator Singapura, Lee Kuan Yew

Masih lagi samar-samar adakah mereka ini adalah 'Li' yang saling berhubung. Namun mereka mempunyai 'surname' yang sama dan sudah tentu mereka mempunyai perkaitan serta berbangga dengannya.


Jika kesemua Li ini yang mana mengawal pelbagai negara saling berhubung, kita sedang membicarakan 1 keluarga yang amat berkuasa di DUNIA

Yang manakah sebahagian dari Illuminati?

Menurut kajian, Li Ka-Shing dan keluarga Li yang berkuasa di Hongkong adalah tidak diragukan sebahagian dari Illuminati. Ini tidak menghairankan apabila diketahui 'The Hidden Hand' gemar memburu orang-orang yang kaya, berpengaruh dan berkuasa di DUNIA untuk dijadikan hamba-hamba pencacainya. Walaupun masih samar-samar perkaitan antara mereka, namun ada sesuatu yang menarik yang merupakan petunjuk kepada 'secret societies' Cina dan Illuminati.





Sebagai pembuka cerita, mengapa Rockefellers dan Rothschilds mempunyai hubungan rapat antara Li China Merah? Mengapa Perdana Menteri Republik Rakyat China, Li Peng menemui Rockefellers dan para kapitalis yang lainnya ketika dia datang ke New York?

Padahal Li Peng adalah komunis tegar yang bertentangan dengan kapitalis?

Bukankah Komunis telah menamakan Kapitalis sebagai musuh ketatnya?

Dan apabila kita menyaksikan orang-orang dalam Illuminati seperti Skull & Bones (ini kelompok rahsia George Bush) iaitu George Bush melayan dengan baik dan amat rapat, padahal Li Peng baru sahaja menaikkan kemarahan Barat dengan Peristiwa Tiannamen?

Ini adalah amat misteri dan sesuatu yang menarik untuk disingkap. Sebenarnya telah diketahui oleh pengkaji konspirasi DUNIA bahawa China Komunis sememangnya bekerja untuk New World Order? Aneh?

Tidak,kerana fahaman komunis sebenarnya adalah rumusan idea 'The Hidden Hand' untuk memporak porandakan dunia,supaya sistem 'Ordo Ab Chao' dan Divide & Rule nya berjalan lancar. Kitab komunis 'Das Kapital' adalah sarat dengan perancangan Illuminati dan Freemason untuk mengelirukan manusia.

Ia ibarat Protocols of The Learned Elders of Zion baru untuk memisahkan dunia kepada Blok Barat dan Blok Komunis.Hasilnya, mereka berjaya memecahkan bangsa Korea sehingga ke hari ini serta Vietnam dan Jerman buat sementara. Amat penting untk mengawal negara yang padat penduduknya seperti China dan Russia dengan satu fahaman ekstrem seperti komunis.

Apabila mempunyai kepadatan penduduk yang tinggi, kemiskinan adalah sesuatu yang sukar dielakkan. Maka konsep Komunis yang memiliknegarakan ekonomi seolah-olah sesuatu yang bagus untuk kesejahteraan rakyat China dan Russia.

Tetapi yang diselindungkan adalah beribu-ribu rakyat kedua-dua negara mati akibat menentang sistem 'The Hidden Hand' ini. Hakikatnya China dan Russia masih diperintah oleh Illuminati melalui boneka-bonekanya. Di manakah Maharaja China yang gagah dan hebat dahulu?

Negara-negara naungan,sahabat mahupun seterunyanya yang lebih kecil seperti Kesultanan MALAYu, bangsawan Thai dan bangsawan Jepun masih mengekalkan keturunan dirajanya. Adakah kita mendengar keturunan bangsawan China contohnya Maharaja Shih Huang Ti disebut-sebut dalam berita perdana pada hari ini?

Tiada.

Yang tinggal adalah Forbidden City sahaja tanpa Maharaja dan keluarganya. Keturunan Maharaja China telah lama pupus oleh talibarut Illuminati iaitu komunis yang menghapuskan sistem monarki yang dibangga-banggakan orang Cina sejak beribu tahun dahulu. Hanya 1 jalan sahaja semua ini dapat dilaksanakan oleh Illuminati adalah melalui hubungan mereka dengan Keluarga Li yang bekerja untuk NWO.





Siapakah yang membunuh Maharaja China dan menghapuskan sistem monarki yang berjalan sejak beribu tahun dahulu dengan dinasti-dinasti agung China memerintah dan menyatukan China?

Sejak Maharaja China tahu taktik Barat ingin menguasai jajahan-jajahan China yang luas itu, beliau tetap menolak segala helah Barat untuk masuk ke dalam pentadbiran China. Hasilnya ialah siri Perang Candu yang mengaibkan bangsa Cina.

Siapa kata hanya MALAYu sahaja tertipu dengan perjanjian berat sebelah kuasa barat?

Taktik Illuminati di China berbeza dengan taktiknya di Kepulauan MALAYu, mereka menyeludup candu dalam jumlah yang banyak untuk melekakan orang-orang Cina. Sila lihat siri Once Upon a Time in China yang menceritakan taktik Barat memberikan dadah kepada rakyat Cina.

Tentang talibarut-talibarut Barat yang rakus ingin membunuh Maharaja China. Apabila orang-orang Cina sudah leka dengan segala kekayaan dan hiburan yang dibawa oleh Barat, maka rasa hormat dan sayang kepada maharaja mereka sudah hilang.

Padahal itulah simbol keagungan bangsa China dan tradisi yang amat lama yang sepatutnya dipertahankan sepertimana orang-orang MALAYu yang amat sayang kepada raja-raja mereka walaupun 1001 cara Barat untuk merendah-rendahkan setidak-tidaknya, walaupun hajat besar mereka ialah menghapuskan terus raja-raja MALAYu sepertimana mereka berjaya menghapuskan Maharaja China.





Siapa yang membaca biografi Puyi iaitu Maharaja terakhir China, sudah tentu amat sedih dengan perlakuan dan biadab sesetengah talibarut Illuminati Cina yang tidak menunjukkan rasa hormat langsung terhadap maharaja mereka. Terutama ketika Revolusi Budaya oleh Mao Zedong menyaksikan Puyi menjadi sasaran mudah provokasi oleh Red Guard, 1 militan muda Cina komunis.

Ketika itulah Maharaja Puyi yang telah dilucutkan taraf maharajanya menghadapi tekanan demi tekanan hidup yang amat hebat, malu dan maruah yang tercalar, pernah ditangkap oleh kerajaan Rusia, kerajaan asing yang memenjarakannya dan diburu oleh revolusi komunis yang dimulakan oleh Dr. Sun Yat Sen. Maharaja China yang dahulunya gagah dan hebat menjadi hina dan terbuang di negara sendiri.





Sungguh beruntung raja-raja MALAYu yang masih disayang-sayang oleh orang MALAYu yang gigih mempertahankan warisannya sehingga ke hari ini walaupun pihak Illuminati mengupah bermacam-macam talibarut, menggunakan 1001 cara serta membuat pelbagai perjanjian berat sebelah untuk menghapuskan intitusi kesultanan MALAYu tetapi orang MALAYu masih degil memegang erat takhta raja mereka dan raja-raja MALAYu juga bagaikan melekat kukuh di atas takhta walaupun anjing British paling hebat, Harold MacMicheal dikirim ratu England, berusaha menarik, menyepak dan menunjal-nunjal sultan-sultan MALAYu supaya meninggalkan takhta namun usahanya sia-sia.

Kesultanan MALAYu masih gagah dan tidak hilang dari peta dunia walaupun diasak oleh kuasa imperialis yang hebat. Tidaklah dapat dibandingkan dengan raja Thai kerana raja Thai tidaklah menerima dugaan yang hebat sepertimana yang diterima oleh raja-raja MALAYu. Mungkin kejayaan terbesar pihak Barat ialah menjadikan negeri Melaka tiada bersultan sehingga hari ini tetapi warisannya masih ada di Perak dan Johor.

Rakyat Cina yang berbilion lebih banyak dari orang MALAYu di Tanah MALAYu nampak-nya tidak dapat mempertahankan seorang maharaja mereka. Ini yang menyebabkan seorang Li dihantar ke Kepulauan MALAYu untuk mengawasi sultan-sultan MALAYu.

Mengapa?

KERANA SALASILAH AHLI BAIT TELAH MENGALIR KE DARAH KETURUNAN SULTAN-SULTAN MALAYu.

Sistem monarki adalah penghalang sebahagian plan 'The Hidden Hand'.

Sebab itu sistem monarki di China dihapuskan dan diganti dengan sistem komunis. Kesultanan MALAYu tidak terhapus tetapi berjaya dikurangkan. Siapa Lord Reid?

Seorang Freemason yang tidak akan melepaskan kemerdekaan Tanah MALAYu kecuali undang-undang Islam tidak terlaksana di bumi MALAYu.

Siapakah Maharaja China?

Sebenarnya maharaja-maharaja China rata-ratanya adalah sahabat baik negeri-negeri MALAYu. Maharaja China juga menyambut baik utusan Nabi, Saad Abi Waqqas dalam mengembangkan Islam sehingga sahabat nabi itu meninggal di China.

Cuba jawab soalan ini,mengapa empayar China yang besar itu tidak mengusik pun negeri-negeri MALAYu?

Mungkin bukan sukar untuk askar-askar China yang ramai itu menakluk kerajaan-kerajaan MALAYu yang terpecah-pecah itu. Mengapa?

Adakah Maharaja China gerun dengan negeri-negeri MALAYu?

Apa rahsianya?

INI ADALAH MISTERI TERBESAR DALAM HUBUNGAN KLASIK ANTARA BANGSA MALAYu DAN BANGSA CINA.

Padahal raja Chola dari India bersusah payah berusaha menakluk negeri-negeri MALAYu manakala tentera Monggol telah berjaya sampai di Jawa dan menjatuhkan kerajaan Singhasari di sana, sebelum dikhianati oleh rakan kongsi mereka dari kalangan orang Jawa yang sebenarnya mempergunakan kuasa Monggol untuk memusnahkan musuhnya dan selepas menghalau Monggol keluar dari Jawa, lahirlah Majapahit.

APAKAH RAHSIA DI ANTARA BANGSA MALAYu DAN BANGSA CINA SEJAK BERIBU-RIBU TAHUN DAHULU?

MENGAPA DALAM SEJARAH HUBUNGAN KERAJAAN-KERAJAAN MALAYu DAN EMPAYAR CHINA, TIADA PUN PENCEROBOHAN ATAU PENAKLUKAN DARI EMPAYAR CHINA KE ATAS NEGERI-NEGERI MALAYu?

Rahsianya ialah, sebenarnya Empayar China dan kerajaan MALAYu purba mempunyai hubungan diplomatik yang sangat erat, BANGSA CINA DAN BANGSA MALAYu PADA ZAMAN DAHULU ADALAH BERSAHABAT BAIK DAN TOLONG-MENOLONG.

Tetapi terdapat satu rahsia lain yang melibatkan hubungan terahsia antara keturunan maharaja China dan orang-orang MALAYu.

Jadi mengapa pada hari ini terdapat orang-orang Cina yang bersifat terlampau perkauman dan rasis serta tebal sikap kauvinis Cinanya?

Mengapa Cina Singapura bekerjasama dengan Zionis untuk mengawal pergerakan MALAYu -Islam di Kepulauan MALAYu?





Jika dahulu Maharaja China selalu membantu negeri-negeri MALAYu dalam perdagangan dan hubungan diplomatik dan pernah bersetuju menaungi negeri-negeri MALAYu dari ancaman musuh (ketika itu boleh diibaratkan China adalah kuasa besar di sebelah Timur manakala Rom dan Parsi di sebelah barat) mengapa ada sesetengah pemimpin-pemimpin Cina pada hari ini benci malah ingin menghapuskan kuasa politik orang-orang MALAYu terhadap tanah airnya sendiri?




Sesungguhnya ketika The Last Emperor, Maharaja Puyi menghembuskan nafas terakhir pada tahun 1967 di Beijing,orang-orang MALAYu telah kehilangan salah satu sahabat baik mereka. Yang tinggal selepas itu adalah pemimpin-pemimpin Komunis Cina yang kejam dan dirasuk racun Illuminati penyembah Iblis.

Mengapa orang-orang Cina pada hari ini sebahagian dari mereka menjadi musuh dalam selimut kepada orang-orang MALAYu?

ORANG-ORANG CINA YANG MENJADI MUSUH MALAYu ADALAH CINA KOMUNIS DAN CINA ZIONIS. Bukannya Cina Konfusius atau Tao atau yang mengamalkan ajaran-ajaran Buddha.

Masih ada orang-orang Cina Buddha yang berpegang teguh pada ajaran Konfusius dan Tao yang tidak mahu bersikap rasis terhadap orang MALAYu.

Cina Komunislah yang diajar tentang sifat kejam dan tidak berperikemanusiaan oleh Illuminati-Zionis supaya menghapuskan orang-orang MALAYu ketika Tanah MALAYu kosong dari pemerintahan pusat selepas Jepun meninggalkan Tanah MALAYu dan British belum tiba lagi ketika itu. Mengapa secara tiba-tiba Parti Komunis Malaya beria-ria untuk memerintah Malaya dan kelam kabut melakukan huru hara melalui militannya yang dikenali sebagai tentera Bintang 3?

Di Kota Singa, berdiamlah Maharaja China Illuminati yang baru!


The Li Bloodline Part II




*Hubungan Keluarga Li dengan Illuminati

*Kuasa Li di China,Hong Kong dan Singapura

*Kerjasama Keluarga Li dengan The Hidden Hand

*Hubungan Zionis dan Komunis

*Kaitan Komunis dengan Li

*Siapa anjing Yahudi dari kalangan bangsa Cina?

*Kacukan Cina-Yahudi

*Komuniti Yahudi di Kaifeng

*Israel dan Singapura

*dajjal AntiChrist, Imam Mahdi, Keturunan Rasulullah Salla‘Allahu Alayhi was Sallam dan sultan-sultan MALAYu

*Mossad di Singapura

*Talibarut Singapura dan anjing Israel di kalangan MALAYu

*Chinese Secret Societies



Akan datang!!




Google Project Glass

Leave it to the deep pockets of Google to introduce these Borg-like glasses as part of a project it calls "Project Glass." Someday soon, we'll be wearing these augmented reality specs, giving us a heads-up display with which to see the output of our Android smartphones. Or so says Google. On the gorgeous models Google presented, these weirdo glasses don't look half bad. This all seems quite futuristic, but might I interject a quick question? Does this mean we can't ever get away from screens, eschewing actual interaction - and the real world - for an environment where image overlays are important, or even necessary?

Biarkan poket Google untuk memperkenalkan gelas seperti Borg ini sebagai sebahagian daripada projek itu sebagai "Projek Kaca." Suatu hari nanti tidak lama lagi, kita akan memakai ini ciri-ciri komputer realiti diperkukuhkan, memberi kita paparan kepala-up untuk melihat output telefon pintar Android kami. Atau kata Google. Pada model cantik Google dibentangkan, gelas orang yg luar biasa ini tidak kelihatan 1/2 buruk. Ini semua seolah-olah agak futuristik, tetapi saya mungkin mencelah masalah cepat? Adakah ini bermakna kita boleh tidak pernah mendapatkan jauh dari skrin, eschewing interaksi sebenar - dan dunia nyata untuk persekitaran di mana lapisan imej penting, atau bahkan perlu? (More information)

'Don't let yourself by the Train'


VIDEO: NATO, CIA, Mossad Cuba Merosakkan Syria & Timur Tengah

The following is a video compilation of reports from various alternative media journalists about the real goings-on in Syria. We can see clearly who are the real terrorists in Syria and on this planet.

This is a real life example of foreign (read western) forces subverting another less powerful sovereign nation (read Syria) through covert means, aided by treacherous local groups, among others. It has already occurred in Libya and now they are doing the same thing to Syria. Now transpose that to what has happened recently in our country (read Bersih) and try to connect the dots. And it has no connection to democracy, free and fair election, etc. Did the so-called "democratic" western coalition bring democracy, or even a semblance of it, to the targeted Muslim nations? We all know the answer to that. We may suffer the same fate if we are not careful.

Berikut adalah himpunan video laporan dari pelbagai media alternatif wartawan mengenai sebenar kejadian yg aneh di Syria. Kita dapat melihat dengan jelas yang adalah pengganas sebenar di Syria dan di atas planet ini. Ini adalah contoh kehidupan sebenar asing (baca barat) daya yang cuba 1 lagi negara yang kurang berkuasa berdaulat (baca Syria) melalui cara rahsia, dibantu oleh kumpulan-kumpulan tempatan khianat, antara lain. Ia telah berlaku di Libya dan sekarang mereka melakukan perkara yang sama ke Syria. Sekarang alihan bahawa apa yang telah berlaku baru-baru ini di negara kita (baca Bersih) dan cuba untuk menyambung titik. Dan ia mempunyai tidak berkaitan dengan demokrasi, pilihan raya bebas dan adil, dan sebagainya. Adakah apa yang dikenali sebagai "demokrasi" pakatan barat membawa demokrasi, atau bahkan mustahak, negara-negara Islam yang disasarkan? Kita semua tahu jawapan itu. Kita boleh mengalami nasib yang sama jika kita tidak berhati-hati . . .

Source: YouTube


LiquidMetal iPhone

With reports of the upcoming iPhone running rampant, one talented designer decided to show us what a LiquidMetal iPhone might look like. The result is this spectacular rendering, depicting the new iPhone with a larger widescreen, virtual home button and that weird new metal with its otherworldly characteristics.

To enjoy the full complement of pics from all angles, take a look at the full LiquidMetal iPhone gallery of this beautiful concept, which might be surprisingly close to the actual iPhone's appearance when it's delivered to its fanatical customers.

Dengan laporan iPhone akan datang berlari berleluasa, salah seorang pereka berbakat memutuskan untuk menunjukkan kepada kita betapa iPhone LiquidMetal mungkin kelihatan seperti. Keputusan ini terjemahan menakjubkan, menggambarkan iPhone baru dengan yang lebih besar skrin lebar, rumah butang maya dan bahawa logam baru yang aneh dengan ciri-ciri rohani.

Untuk menikmati lengkap Foto dari semua sudut, mengambil lihat galeri iPhone penuh LiquidMetal konsep ini indah, yang mungkin akan mengejutkan dekat dengan kemunculan iPhone sebenar apabila ia dihantar kepada pelanggan fanatik.

Wish U Were here babe . . .

Message: Wish.You.Were.Here ~ Pink.Floyd.1WORLD human Right Community Sharing 2012. Pink Floyd merupakan sebuah band rock Inggeris yang mencapai kejayaan antarabangsa dengan muzik rock progresif dan Psychedelic mereka ditandakan oleh penggunaan lyrics falsafah, eksperimen-eksperiman sonik, dan huraikan menunjukkan hidup. Salah satu kumpulan rock yang paling komersil yang berjaya dan berpengaruh dalam sejarah muzik popular, mereka telah menjual lebih 200 juta album di seluruh dunia, termasuk 74. 5 juta unit yang disahkan di Amerika Syarikat. (Pink Floyd were an English rock band that achieved international success with their progressive and psychedelic rock music marked by the use of philosophical lyrics, sonic experimentation, and elaborate live shows. One of the most commercially successful and influential rock groups in the history of popular music, they have sold over 200 million albums worldwide, including 74. 5 million certified units in the United States). layan bebe 'Have a nice day n Enjoy the Music!!! Time Of video: 04:59 . . . the video explains the rest.

Wish U Were here . . .

Dedicated to all the AMAZING Egyptian men and women behind the peaceful protests.  Many thanks to Channel 4 News, PBS, Daily News Egypt, CBS, Al Masry Al Youm, Al Jazeera, HBO, Newsweek, Russia Today, Associated Press and IBN for the footage. Songwriters: Kanye West, Malik Jones, Dexter Mills, Jeff Bhasker, Jay Jenkins Producers: Kanye West, Jeff Bhasker Recorders: Andrew Dawson, Anthony Kilhoffer Keyboards: Jeff Bhasker. Background vocals: Mr Hudson, Tony Williams Mix engineer: Manny Marroquin Assistant engineers: Christian Plata, Erik Madrid Artist: Kanye West. Time Of video: 04:03

The video explains the rest . . .

'Don't let yourself by the Train'

AMARAN: video ini mengandungi adegan bahawa sesetengah penonton mungkin di dapati sangat meresahkan. Budi bicara penonton yang waras dinasihatkan. Apabila anda melihat kemarahan manifesting diri mereka di depan mata anda sendiri, maka tidak mengabaikan sebab mengapa kita telah dimaklumkan tentang mereka. Masa kita sedang berjalan dan kita terperangkap dalam kehidupan DUNIAWI, wahai insan insaflah kita mengabaikan akan menyembah Allah Subhanahuwa Ta’ala, sebelum terlambat! 

WARNING: This video contains scenes that some viewers may find upsetting. Sensible viewer discretion is advised. When you see these Signs manifesting themselves in front of your very own eyes, then dont ignore the reason why we have been informed about them . . . our time is running out and we are trapped in our mundane lives ignoring the immense honour of worshipping God Almighty ‘Allah Subhanahuwa Ta’ala’ before it's too late! Time Of video: 10:00. The video explains the rest . . .

Remember: "Don't let yourself left by the Train"

Our Responsibility @GOLDMINE 1WORLD Community Should Render Back the trusts to those to Whom they Due: (@18 Group Of people) Poor People, Orphan, Single Mother, Single Father, Student, Low In Come, Jobless, Disable, Patient, Old Citizen, Prisoner, Bankruptcy, FARMER, Fishermen, RICH People, All RACES, All Country And All Government In theWhole WORLD. theWORLD for free! New WORLD Principle:  ASSETProperty "It's NOT For SALE, It's Not For Bought, It's FREE!:  *Free House *Free Car * Free Education: College, University. *Free ELETRICAL GOODs: Air Con, PC Laptops, Home Theatre. *Free FURNITURE: Sofa Set, Bed Set, Sauna Bath, Kitchen Cabinet, Dining Table. *Free Vacation: Travelling Around the WORLD, Holiday, HAJ, UMRAH, NOW EveryONE CAN Fly, Hotels. *Free Life Insurance: (Free Hospital Fund, Free Funeral Fund, Free Death Fund, Free Pension Fund).

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...