Sunday 25 August 2013

Tentera Syria mendapati bahan kimia pula! Sebagaimana tentera laut Amerika Syarikat memperluaskan kehadiran di rantau . . .


GeneralKNOWLEDGE's - Tentera Syria mendapati bahan kimia pula! Sebagaimana tentera laut Amerika Syarikat memperluaskan kehadiran di rantau. Askar tentera Syria telah menemui bahan kimia apabila mereka memasuki terowong pemberontak di Damsyik pinggir Jobar, laporan TV Syria, sambil menambah bahawa sesetengah daripada mereka mula menyesakkan.

Tentera Laut Amerika Syarikat yang mengembangkan kehadirannya di Mediterranean dengan pelayaran-peluru berpandu 4 kapal perang bersenjata. Langkah ini adalah satu tindak balas kepada konflik yang semakin meningkat di Syria. Untuk maklumat lanjut mengenai RT ini disertai oleh Paula Slier.

Syrian army finds chemical agents as US navy expands presence in region. Syrian army soldiers have found chemical agents when they entered rebel tunnels in Damascus suburb of Jobar, Syrian TV reports, adding that some of them started suffocating.

The US Navy's expanding its presence in the Mediterranean with a 4th cruise-missile armed warship. The move's a response to the escalating conflict in Syria. For more on this RT is joined by Paula Slier.

Follow us on Google+ http://plus.google.com/+RT

Follow us on Instagram http://instagram.com/rt


Gambar edaran yang dikeluarkan oleh Agensi Berita Syria Arab (SANA) menunjukkan unit angkatan tentera Syria mengambil kedudukan semasa rondaan berhampiran Bulatan Al ‘Manashir di Jobar di pinggir Damsyik pada 14 Julai 2013. (A handout picture released by the Syrian Arab News Agency (SANA) shows a unit of the Syrian armed forces taking position during a patrol near Al-Manashir roundabout in Jobar in the outskirts of Damascus on July 14, 2013. (AFP Photo/SANA – think IN pictures @1WORLDCommuity)

GeneralKNOWLEDGE's - (RT. Published ogos 24, 2013) Tentera Syria mendapati bahan kimia dalam terowong pemberontak berhampiran TV negeri-Damsyik. Askar tentera Syria telah menemui bahan kimia apabila mereka memasuki terowong pemberontak di Damsyik pinggir Jobar, laporan TV Syria, sambil menambah bahawa sesetengah daripada mereka mula menyesakkan.

Askar "memasuki terowong pengganas dan melihat bahan kimia," televisyen negeri memetik "sumber berita" sebagai berkata. "Dalam beberapa kes, askar mula menyesakkan ketika memasuki Jobar," katanya. "Ambulans datang untuk menyelamatkan orang-orang yang menyesakkan," katanya.

Sumber itu berkata, pasukan tentera telah bersiap sedia untuk menyerang pinggir bandar di mana pemberontak yang dipercayai berdasarkan, laporan Reuters. Pemberontak berjuang untuk menggulingkan Presiden Bashar Assad menuduh tentera kerajaan menyerang orang di pinggir bandar Damsyik dengan gas toksik. Pada masa yang sama, rejim pemerintah telah menolak tuduhan.

Pada hari Rabu serangan gas di pinggir bandar Damsyik dilaporkan oleh aktivis pembangkang. Ia didakwa membunuh mana-mana antara 'puluhan' untuk '1, 300, menurut laporan yang bercanggah.

Hari berikutnya pemeriksa PBB meminta akses ke laman web "tanpa kelewatan" pada hari Khamis untuk menyiasat dakwaan penggunaan senjata kimia dalam serangan di negara ini. Kerajaan Syria berkata bahawa ia telah bersedia untuk melibatkan diri dalam kerjasama "maksimum" dengan pakar-pakar PBB, menurut Kementerian Luar Rusia.

Pada hari Jumaat pembangkang Syria berkata mereka akan memastikan keselamatan kimia senjata PBB pakar kerana mereka melalui kawasan-kawasan yang dikuasai pemberontak, sambil menambah bahawa mereka yang berjaya tiba di tapak serangan gas yang dikatakan berhampiran Damsyik dalam masa 48 jam adalah 'kritikal'.

Pasukan penyiasatan PBB memasuki negara ini pada Ahad lepas. Tiga minggu lalu satu perjanjian telah dicapai dengan kerajaan Presiden Syria Bashar Assad, mengenai tiga lokasi yang berbeza yang telah diperiksa oleh misi.

Satu imej edaran yang dikeluarkan oleh pembangkang Syria Shaam News Network menunjukkan orang mayat kanak-kanak dan meletakkan di atas tanah sebagai pemberontak Syria mendakwa mereka terbunuh dalam serangan gas beracun oleh tentera pro-kerajaan di timur Ghouta, di pinggir Damsyik pada memeriksa Ogos 21, 2013 (A handout image released by the Syrian opposition's Shaam News Network shows people inspecting bodies of children and adults laying on the ground as Syrian rebels claim they were killed in a toxic gas attack by pro-government forces in eastern Ghouta, on the outskirts of Damascus on August 21, 2013. (AFP Photo/Shaam News Network – think IN pictures @1WORLDCommuity)

Syrian soldiers find chemical agents in rebel tunnels near Damascus-state TV

Photo from SANA.sy by M. Ismael/Mazen

Photo from SANA.sy by M. Ismael/Mazen

Photo from SANA.sy by M. Ismael/Mazen

Photo from SANA.sy by M. Ismael/Mazen

GeneralKNOWLEDGE's - (RT. Published August 24, 2013) Syrian army soldiers have found chemical agents when they entered rebel tunnels in Damascus suburb of Jobar, Syrian TV reports, adding that some of them started suffocating.

Soldiers "entered the terrorists’ tunnels and saw chemical agents," state television quoted a "news source" as saying. "In some cases, soldiers started suffocating while entering Jobar," it said. "Ambulances came to rescue the people who were suffocating," it added.

The source added that army troops were preparing to storm the suburb where rebels are believed to be based, Reuters reports. Rebels fighting to oust President Bashar Assad accuse government forces of attacking people in the Damascus suburbs with toxic gas. At the same time, the ruling regime has dismissed the accusations.

On Wednesday a gas attack in Damascus suburbs was reported by opposition activists. It allegedly killed anywhere between ‘dozens’ to ‘1,300’, according to conflicting reports.

Next day the UN inspectors requested access to the site “without delays” on Thursday in order to investigate the alleged use of chemical weapons in attacks in the country. The Syrian government said that it was ready to engage in “maximum” cooperation with UN experts, according to Russia’s foreign ministry.

On Friday the Syrian opposition said they will ensure the safety of UN chemical weapons experts as they pass through rebel-controlled areas, adding that their successful arrival at the site of an alleged gas attack near Damascus within 48 hours was ‘critical.’

The UN investigative team entered the country last Sunday. Three weeks ago an agreement was reached with Syrian President Bashar Assad’s government regarding the three different locations that were to be examined by the mission.

Prophet of Allah, Shallallahu Alaihi wa Sallam Said: Three hundred fourteen (314) among those who are female, joined the Al 'Mahdi who will act on the leader are doing wrong and uphold justice as hoped for by everyone. After that, there is no longer good on this earth is more than good at the time of Al 'Mahdi. Sabda Nabi Shallallahu Alaihi wa Sallam: Tiga ratus empat belas (314) orang yang diantaranya adalah perempuan, bergabung dengan AlMahdi yang akan bertindak ke atas setiap pemimpin yang berbuat zalim dan menegakkan keadilan seperti yang diharap-harapkan oleh semua orang. Setelah itu, tidak ada kebaikan lagi dimuka bumi ini yang melebihi pada masa Al 'Mahdi.


GeneralKNOWLEDGE's -  TAKDIR SYRIA Documentary Video mengenai perang Syria. (West Video Documentary about the Syrian war)

Documentary Video mengenai perang Syria Video ini untuk penonton dewasa sahaja. Ia mengandungi imej yang boleh menyinggung perasaan. (+18) (Video Documentary about the Syrian war) Video terima kasih kepada media TV (Video thanks to Press TV)

* KEBENARANNYA, UNTUK SYRIA Video-Bukti Konspirasi Terhadap Syria (FOR THE TRUTH, FOR SYRIA Video-Evidence of the Conspiracy Against Syria)

* Reloaded oleh Penterjemah Bebas Syria Patriot Network (Reloaded by Syrian Patriot Freelancers Network)



WORDS by MaliaJYy - INGATlah Wahai Saudara-saudaraku . . . hanya Fasa ke 4 ini sahaja peluang untuk para Iblis mengumpul pengikutnya seramai mungkin yang akan ke Neraka. Dan FASA ke 4 itu adalah ZAMAN kita berada di dalamnya SEKARANG!!!

Kesimpulannya -- UJIAN (yakni pati kelapa . . . tahu maksudnya!?) Isyarat!!! Nabi SallaAllaahu `Alayhi `waa `Sallam: AWAS!!! . . . yakni “the End Of the HISTORY” pada tahab penghujung Fasa yang ke 4, dalam memasuki ke Fasa yang ke 5.

Sebelum turunnya Nabi Allah Isa bin Maryam dan munculnya Khalifah'Allah Al `Mahdi yang akan memindahkan kita ke fasa yang ke 5. Seterusnya mengakhiri sejarah ketamadunan manusia dan mengalahkan usaha Iblis di peringkat terAkhir ZAMAN MANUSIA.

Mengikut Sabdaan Rasulullah: Fasa pertama bagi umat ini adalah ketika Nabi SallaAllahu `Alayhi `waa `Sallam masih hidup, ZAMAN itu telah berlalu. Rasulullah SallaAllahu `Alayhi `waa `Sallam pernah mengingatkan umatnya yang akan hidup fasa ke 4 ini akan kedatangan ZAMAN fitnah. Fitnah yang paling besar dalam SEJARAH Ketamadunan Manusia yaitu Fitnah Al `Masih Ad `dAJJAL.

dAJJAL tidak akan datang dalam fasa ke 5, kerana fasa ke 5, kekuasaan telah berada di pihak orang `orang yang beriman. dAJJAL juga tidak akan muncul selepas fasa ke 5, kerana selepas itu 'Sejarah Ketamadunan Manusia' sudah tamat!.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...