Wednesday 2 May 2012

Pink Floyd STORY ~ 8


Pink Floyd merupakan sebuah band rock Inggeris yang mencapai kejayaan antarabangsa dengan muzik rock progresif dan Psychedelic mereka ditandakan oleh penggunaan lyrics falsafah, eksperimen-eksperiman sonik, dan huraikan menunjukkan hidup. Salah satu kumpulan rock yang paling komersil yang berjaya dan berpengaruh dalam sejarah muzik popular, mereka telah menjual lebih 200 juta album di seluruh dunia, termasuk 74,5 juta unit yang disahkan di Amerika Syarikat. 

Wish U Were here babe . . .
Pengaruh dan Anugerah

Pink Floyd STORY ~ 8
By kz1Kizi's ♥ 1WORLD

Pink Floyd merupakan salah satu kumpulan muzik yang paling komersil yang berjaya dan berpengaruh batu sepanjang masa. Mereka telah menjual lebih 200 juta album di seluruh dunia, termasuk 74,5 juta unit yang disahkan di Amerika Syarikat yang 37,2 juta album telah dijual sejak tahun 1991.

Pada tahun 2004, Pink Floyd telah menduduki tempat nombor 7 pada senarai dari "The 10 Rock Pancaragam Best Ever" MSNBC itu, nombor 51 Rolling senarai majalah Rock, daripada "The 100 Artis Terbesar All Time", dengan kedudukan David Gilmour 14 dalam yang senarai pemain gitar terhebat, dan telah dinamakan oleh Majalah Q sebagai band terbesar sepanjang masa.

Band ini telah menduduki tempat nombor 18 dalam senarai VH1 "100 Artis Terbesar Masa Semua", dan nombor 15 dalam senarai VH1 "100 Artis Terbesar Hard Rock". Sebahagian besarnya disebabkan kejayaan album mereka band ini berada di kedudukan No. 3 dalam Colin Larkin 'Top 50 Artis Of All Time', kedudukan yang berdasarkan undi kumulatif bagi album setiap artis yang muncul dalam All Top Masa 1000 Album.

The Sunday Times Kaya Music Jutawan Senarai Waters ranking 2012 di No.22 dengan kekayaan dianggarkan £ 120juta, Gilmour di No.32 dengan £ 85juta dan Mason di No.46 dengan £ 50juta.

Artis banyak telah dipengaruhi oleh kerja Pink Floyd.: David Bowie telah dipanggil Syd Barrett 1 inspirasi utama; A remaja The Edge (U2 kemasyhuran) membeli pedal kelewatan 1 beliau selepas mendengar pembukaan Terhadap Binatang; dan yang Boys Kedai Binatang dibayar penghormatan kepada The Wall semasa persembahan di Boston; Marillion gitar Steve Rothery telah memetik Wish Anda Adakah Di sini sebagai inspirasi utama; dan banyak band lain, seperti sayang Anu, Dream Theater, Kejadian, (Queen, Alat, Radiohead, Kraftwerk, Ya), Iron Maiden, Porcupine Tree, The Mars Volta, Queensryche, Nine Inch Nails, Orb ini, dan memecahkan labu, beberapa di antaranya telah direkodkan Pink Floyd meliputi, telah dipengaruhi oleh mereka.

Seperti yang dinyatakan di atas, pada tahun 1976 band negatif menjadi pengaruh pada pergerakan batu punk Bahasa Inggeris, dan walaupun pada pengambilan Johnny Rotten kepada Sex Pistols, menjadi salah satu daripada kumpulan-kumpulan yang menentang pergerakan itu adalah reaksi gaya marah.

Floyd memainkan peranan yang tidak sengaja dalam penemuan Chelsea perhambaan-pemilik butik Malcolm McLaren terkenal Johnny Rotten . . . (McLaren direkrut) penyanyi utama Sex Pistols sebahagian besarnya kepada kekuatan Rotten, "sadistically dicacatkan" Pink Floyd T shirt-dengan perkataan "Saya benci" menulis sesuatu dalam Biro menggeletar dengan kejijikan marah atas moniker yang Dodo.

Pink Floyd telah dicalonkan untuk memenangi pelbagai anugerah. anugerah Teknikal termasuk "Best kejuruteraan Bukan Klasik album" Grammy pada tahun 1980 untuk The Wall (dan BAFTAs anugerah untuk 'Best Song Asal' (dianugerahkan kepada Waters) dan 'Terbaik bunyi '(dianugerahkan kepada Guthrie James, Eddy Yusuf, Clive Winter, Hartstone Graham dan Nicholas Le Messurier) pada tahun 1982 untuk filem The Wall.

A Grammy datang kepada mereka pada tahun 1995 untuk "Persembahan Rock Instrumental" pada "terdampar" Pada tahun 2008 Pink Floyd telah dianugerahkan Hadiah Muzik Polar untuk sumbangan mereka kepada muzik kontemporari; Waters dan Mason menerima hadiah daripada Raja Carl XVI Gustaf Sweden. Mereka telah diserapkan ke dalam Rock dan Roll Hall of Fame pada 17 Januari 1996, UK Music Hall of Fame pada 16 November 2005 dan Perarakan Hit Hall of Fame pada tahun 2010.


Persembahan secara langsung . . .
Rencana utama: Persembahan LIVE Pink Floyd

Pink Floyd dianggap sebagai perintis dalam pengalaman muzik secara langsung dan telah terkenal pertunjukan pentas mewah mereka, di mana para penghibur itu sendiri hampir menengah.

Pink Floyd juga menetapkan standard yang tinggi dengan kualiti bunyi, menggunakan kesan bunyi yang inovatif dan sistem pembesar suara quadraphonic. Dari hari terawal mereka, mereka terkenal untuk kegunaan mereka kesan visual, yang diiringi keping batu Psychedelic yang dilakukan di tempat-tempat seperti Club UFO di London.

Kualiti persembahan hidup mereka, walaupun terlebih dahulu direkodkan, dianggap oleh band ini menjadi sangat penting; mereka memulaukan siaran akhbar Side The Dark Bulan kerana mereka merasakan membentangkan album melalui sistem PA yang berkualiti rendah tidak cukup baik.

Album ini telah terdiri dan diperhalusi kebanyakannya manakala band melawat UK, Jepun, Amerika Utara, dan Eropah. "Dalam Tour Flesh", yang bermula di Dortmund dan terus melalui Eropah ke UK, dan kemudian Amerika Syarikat.

Walaupun Pink Floyd telah mengalami penghibur hidup kelakuan penonton pada mereka "Flesh yang" pelancongan, dan saiz tempat mereka bermain, adalah pengaruh yang kuat ke atas konsep album The Wall.

Berikutnya The Wall Tour menampilkan dinding 40 kaki (12 m) tinggi, dibina daripada bata kadbod, dibina antara band dan penonton. Animasi diunjurkan ke dinding, dan jurang yang dibenarkan penonton untuk melihat pelbagai pemandangan dalam cerita. Beberapa watak-watak daripada cerita yang telah direalisasikan sebagai inflatables gergasi.

Salah satu daripada unsur-unsur yang lebih ketara lawatan adalah prestasi "Selesa Kebas". Manakala Waters menyanyikan ayat pembukaan beliau, Gilmour menunggu petunjuk di atas dinding dalam kegelapan. Apabila ia datang, lampu biru dan putih yang cerah tiba-tiba menerangi dia. Gilmour berdiri di atas kes penerbangan pada castors, berbahaya set-up disokong dari belakang oleh juruteknik, kedua-duanya disokong oleh platform hidraulik tinggi.

Pada tahun 1987 Pink Floyd telah memulakan luput A seketika Tour Sebab. Bermula di Ottawa pada 9 September, mereka membelanjakan kira-kira 2 tahun melawat Amerika Syarikat, Jepun, Eropah, dan Asia Tengah. Di Venice, Itali, band yang dimainkan kepada penonton sebanyak 200,000 peminat di Piazza San Marco.

Ribut mengakibatkan bantahan ke atas kekurangan peruntukan tandas, pertolongan cemas, dan penginapan di bandar ini mengakibatkan peletakan jawatan Major Antonio Casellati. Dan kerajaan. Pada akhir pelancongan Pink Floyd mengeluarkan Bunyi halus Thunder, dan pada tahun 1989 mengeluarkan Bunyi halus video konsert Thunder.

Semasa band "Bahagian Bell" pelancongan, orang yang tidak dikenali menggunakan nama Publius Hantar mesej kepada kumpulan berita internet, menjemput peminat untuk menyelesaikan teka-teki yang disembunyikan dalam album baru.

Kebenaran pengguna telah menunjukkan apabila lampu putih di hadapan pentas di konsert Pink Floyd di East Rutherford dinyatakan Publius perkataan Enigma. Semasa konsert televisyen di Earls Court pada bulan Oktober 1994 enigma perkataan diunjurkan dalam huruf besar di tengah-tengah pentas. Mason kemudian mengakui bahawa Enigma Publius wujud, dan bahawa ia telah dihasut oleh syarikat rekod bukannya band. Tahun 2012 teka-teki kekal tidak diselesaikan.


Remember: "Don't let yourself left by the Train"

Our Responsibility @GOLDMINE 1WORLD Community Should Render Back the trusts to those to Whom they Due: (@18 Group Of people) Poor People, Orphan, Single Mother, Single Father, Student, Low In Come, Jobless, Disable, Patient, Old Citizen, Prisoner, Bankruptcy, FARMER, Fishermen, RICH People, All RACES, All Country And All Government In theWhole WORLD. theWORLD for free! New WORLD Principle:  ASSETProperty "It's NOT For SALE, It's Not For Bought, It's FREE!:  *Free House *Free Car * Free Education: College, University. *Free ELETRICAL GOODs: Air Con, PC Laptops, Home Theatre. *Free FURNITURE: Sofa Set, Bed Set, Sauna Bath, Kitchen Cabinet, Dining Table. *Free Vacation: Travelling Around the WORLD, Holiday, HAJ, UMRAH, NOW EveryONE CAN Fly, Hotels. *Free Life Insurance: (Free Hospital Fund, Free Funeral Fund, Free Death Fund, Free Pension Fund).


SOLUTION: *Poverty Killer *Recession Killer  *Global Peace 
Be the First! JOIN 1WORLDCommunityForYOURCountry
Remember: 'U' Do Not Ask WHY 'U' Ask Why Not'

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...